Frontdesk Anywhere - San Francisco, California

Dirección: 615 Grant Ave, San Francisco, CA 94108.
Teléfono: 54032957.
Página web: frontdeskanywhere.com
Especialidades: Empresa de software.
Otros datos de interés: Entrada accesible para personas en silla de ruedas.
Opiniones: Esta empresa tiene 22 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 4/5.

📌 Ubicación de Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere: Una Solución de Software de Gestión Hoteliera

Ubicación

Frontdesk Anywhere tiene su sede en San Francisco, CA 94108, lo que sugiere que es una empresa con una presencia global y una experiencia en el mercado de la gestión hoteliera.

Características

Esta empresa ofrece una solución de software de gestión hoteliera que se enfoca en proporcionar una experiencia de uso intuitiva y personalizada para los clientes de hospedajes de todo el mundo. Algunas de las características clave de Frontdesk Anywhere incluyen:

Usabilidad y accesibilidad: El software está diseñado para ser fácil de usar, incluso para aquellos que no tienen experiencia previa en la gestión hoteliera.

Soporte técnico: La empresa ofrece soporte técnico 24/7 para ayudar a los clientes a resolver cualquier problema o pregunta que tengan.

* Personalización: Frontdesk Anywhere permite a los clientes personalizar la gestión de sus hospedajes según sus necesidades específicas.

Especialidades

Frontdesk Anywhere se especializa en la creación de soluciones de software de gestión hoteliera para hospedajes de todo el mundo.

Información de contacto

Para obtener más información sobre Frontdesk Anywhere y sus soluciones de software, puede visitar su página web en http://frontdeskanywhere.com/ o contactarlos directamente a través de su teléfono 54032957.

Opiniones y valoraciones

Frontdesk Anywhere ha recibido una media de 4/5 según las valoraciones en Google My Business, lo que indica una alta satisfacción de sus clientes. Algunos clientes han destacado la facilidad de uso del software, el soporte técnico exhaustivo y la personalización que ofrece.

Accesibilidad

La empresa es accesible para personas con discapacidad, ya que su sede en San Francisco, CA 94108 cuenta con instalaciones accesibles para personas en silla de ruedas.

Recomendación final

Si está buscando una solución de software de gestión hoteliera que sea fácil de usar, personalizada y con soporte técnico de alta calidad, Frontdesk Anywhere es una excelente opción. Visite su página web y contacte con ellos para obtener más información y ver cómo pueden ayudar a mejorar la gestión de su hospital.

👍 Opiniones de Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Mink A.
5/5

ดิฉันใช้ซอฟแวร์ของ FDA มา 3 ปีแล้วค่ะ โรงแรมของเราอยู่ที่เกาะสมุย ทีมซัพพอร์ตของบริษัทลงมาสอนการใช้งานให้ตั้งแต่เริ่มต้นการใช้งาน พนักงานที่โรงแรมก็ให้ feedback กันในทางที่ดีค่ะ ใช้งานง่าย มีปัญหาก็ติดต่อสอบถามกับทีมซัพพอร์ตของบริษัทนี้ได้ตลอด 24 ชั่วโมง ทีมงานที่โรงแรมก็รู้สึกอุ่นใจค่ะ

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Peter P.
2/5

Due to the technical problem, I called this company more than 4 times, and I left voicemail 2 times. Also I had chatting with Sarah(?) on your website. She said she will give a notice to technical support team about my issue, but I think their technical support team is having long~ vacation during the whole summer 🙂 or they don't care about customer 🙂
We are experiencing enormous overbooking situations because of their neglect attitude.
In other words, we are paying so much money for compensation to our guests.
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I will delete this review when they fix the technical problem.
Be aware of this company.
So far (2015. 7. 28), they called and talked with us when the payment due is coming.
Other than that, I couldn't get any customer services.
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The problem solved by Aug 3rd.

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Ninepipes L.
2/5

If Frontdesk Anywhere could deliver what they promised, they would be a fantastic choice. Unfortunately they offer a lot, and deliver little. I've been a customer for a year now, still waiting on updates and "fixes" that were promised last May. The program as a whole is functional and gets the job done, but so many time consuming glitches in the software. I wouldn't purchase this product again.

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Immsook
5/5

Easy to use. Can be used anywhere as it's a web-based program. Worth the money. Customer support team in Thailand are willing to help and solve problems.

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Nattalia C.
1/5

One of the worst software programs I've ever used. Clearly not set up for hotels. Customer support staff is nice, but hasn't solved any of the issues I've brought up even after several emails and phone calls about the same problem. Now I can't even trust any of the basic reports like payment and charges.

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Robbie T.
5/5

We have used a lot of different systems before but frontdesk is by far the best. Great product, great functionality and awesome customer service. Highly recommended

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
Doug Q.
1/5

This is the most complicated, non user friendly check in program I have ever used. It is time consuming. You are required to sign in every time you turn around. For example, the steps involved in creating a simple housekeeping list are numerous. Obviously the programers do not have practical front desk experience. There are plenty of programs that are less expensive and cheaper that can be utilized for better maximum guest check in experiences. Check Inn is one.

Lighthouse Inn, Florence, OR

Frontdesk Anywhere - San Francisco, California
mean S.
5/5

FDA is easy to use with the understandable format.It helps to reduce human error and other mistakes.The work become more organized and accurate.It has many useful features and can create many report which is help to reduce time consumption.And after service team always respond very fast they are nice and polite.Great service team.

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